en zombie & en hyperaktiv

haha. så är vi ikväll. jag ligger på soffan i pyjamas (som min älskling klädde på mig för att jag var så trött och orkade inte själv) och slappar. kollade precis på pussycat dolls. och jag kan lova att när man kollar på det så känner man sig ännu mer snygg. haha. shit vilka tjejer. utstrålning! (:

min man därimot har varit riktigt hyper idag. städat här hemma så fint, hjälpte mig med maten. vi hade riktigt roligt. jagade varandra runt i lägenheten, skrattade och kittlades. jag älskar att busa med dig älskling (:

lyssnade på arash (det känns som man är i ett annat land när man lyssnar på hans låtar)

nu håller alex på att vika tvätt och leka med katterna. han har byggt en koja med massa små krypinhål av en flyttkartong. katterna älskar det och det gör nog alex med. haa

var nere på ica när vi åkte hem och köpte upp hela ica's lager på hallon, jordgubbar och bananer. vi är fast bestämda om att fortsätta med denna nyttiga kost vi börjat med. kul att jag fått med älsklingen min också (: jag ställde mig på en våg på clas ohlsson idag. och den visade minus två kg. är det normalt på två veckor?! jag äter mycket mat men inget godis, inget socker eller läsk. kanske kan vara det..! men jag mår mycket bättree nu. jopp. kommer ihåg kvällar när jag stod i köket och tryckte i mig muffins. haha. snacka om att vara sockerberoende. jag åt en godisbit i år. men det smakar ingenting.. inte alls gott. måste hitta något godis jag gillar.. naturgodis är ju alltid trevligt.  därimot så blir man sjukt dålig i magen. mina fisar brukar i vanliga fall lukta rosor.. så jag blir lite skrämd nu.. när dom inte gör det längre. urk! det är väl all frukt antar jag?!

jag vill kolla på film. är som sagt helt seg. kan bero på att jag sov någon timme i natt. så det blir nog film eller kanske gå och sova snart istället. vi får se (: ska höra vad älsklingen har lust med.

nu ska vi mysa vidare här hemma. hoppas ni haft en bra dag/kväll. puss&kram kära ni (:





Kommentarer
Postat av: Ia Darling

Du är aldrig på msn när jag är där.

Saknar dig!

2008-07-16 @ 22:34:33
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: carin

Jag kan gå upp och ner nåt kilo på någon dag. Beror på vilken tid jag väger mig och vad jag har ätit under dagen. =)

2008-07-17 @ 05:35:21
URL: http://carinparin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback