Fredag!

Idag ska vi åka och provköra några bilar igen. för snart måste vi bestämma oss. min morfar hjälper oss med pengarna till hyrbilen vi har just nu. vi tog den billigaste vi kunde hitta, men det blev ändå nästan två tusen för en vecka. innan ska jag till psykologen. har haft semester därifrån och det ska bli skönt att få in lite rutiner igen! ska berätta om jobbet på urban outfitters också. och fråga vad han tycker att jag ska göra (:

ska väcka älsklingen snart med frukost. sen ska jag duscha och sen åker vi. jag beställde provbågar från en sida. jag har ju linser som sitter i, i 30 dagar utan att man behöver ta ut dom. day and night heter dom. riktigt skönt. men när man är sjuk så får man inte ha linser i och jag behöver ett par brillor. så jag har tre dagar på mig att bestämma mig (: får se om det blir några av dom. gillade ett par som var lite bronsfärgade. smälte in med fräknarna. fint! svart kändes riktigt hårt. fast det var ganska tunna bågar så vi får se. kan fota sen så ni får hjälpa mig välja (:

ska göra smoothie nu och hälla i lite av müslin jag gjorde igår. här får ni se lite bilder från igår. jag provsmakade och det var riktigt gott!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback