frukt.

sitter och mumsar på massa frukt. vindruvor, persikor och mandariner.. roligare än så blir det inte, haha. ska titta på film snart.. men först ta och duscha och sätta på mig ny tvättade mjukiskläder. lördagskväll. tända ljus och bara mysa i soffan.

dagen har varit jättemysig också. jag letade upp ett vitt lackbord från ikea.. de stora av de två modellerna och hon som hade det skänkte bort det. så förutom att vi fick en jättemysig utflykt och fick titta på massa underbara lyxvillor precis vid vattnet så fick vi med oss ett fint soffbord helt gratis (: så fint med ett vitt soffbord. och det här har vi bara tillfälligt för sen ska vi köpa ett annat från em möbler.

ikväll ska jag sova lite tidigare. läsa och släcka lampan runt tolv. sen imorgon ska jag ställa klockan och gå ut och gå. jag beställde en sport bh nyss i rosa (: den ska jag ha när jag tränar.



det är skönt att komma igång ordentligt. jag mår så himla mycket bättre när jag tränar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback