Home sweet home!

hemma nu. jag har frysit lite.. fick för mig att det var varmare än vad det var, poor me ^^ så jag fick lite kärleksvärme av alex och det var himla mysigt. idag har vi varit ute på äventyr. vi åkte till skanstull på söder och besökte em möbler som hade stängt men vi var så söta så vi fick komma in ändå. dock var det inte våran dag som den snälla gubben sa på em eftersom bordet vi skulle kolla på inte fanns i just den em butiken. osis! sen svängde vi förbi bolagret och tittade på lampan som jag vill ha brevid läsfotöljen. den här i vitt eller i svart.. den gav ifrån sig ett mysigt ljus (:

vi åt pizza på söders bästa pizzeria. dom har riktigt stora pizzor så magarna stod åt alla håll när vi gick ut därifrån. ikväll blir det fika på balkongen med te, skorpor och spela spel. tända ljus och filtar. mysigt va (:

fick ett mejl av söta perlan om att hon ville se brädorna jag köpte från hennes webbbutik. så nu ska jag ta fram kameran och fota (: sen får ni se efter vi renoverat också såklart.

nu ska ni få höra favoritlåten just nu som går om och om igen här hemma.. (:




knäppt att två mjukisar lyssnar på sån hårding musik va :P

 

bilder kommer snaart! pusspusspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback