It's Oh So Quiet.

vad har jag gjort idag då? eftersom bloggen varit så tyst..! jo jag sov till tre, missade arbetsterapin och hade ångest! igår provade jag mina nya sömntabletter och sov det gjorde jag verkligen. gillar inte alls att vakna i panik och titta på klockan och se att hon är så mycket.. vafan. att vakna upp och känna sig helt svettig för att man legat och drömt en massa hela dagen. huua. okej att jag inte har någonting alls inplanerat idag, men rutiner är ju alltid skönt att ha. jaja. nog klagat. jag väckte älsklingen min vid fyra och vi klädde på oss, gick ut med adolf (vi glömde inte bort honom, alex gick ut med honom vid sju och sen vid elva) gick ner till pizzerian i centrum och köpte pizza. nyttig frukost..! heh.

har precis ätit upp pizzan, städat i köket (städa dämpar ångest, för då gör man någontingt vettigt) och alex har precis åkt till jobbet. jag har bestämt mig för att vara vettig resten av dagen/kvällen. ta en sjukt lång promenad med adolf som ser måttligt uttråkad ut just nu.., städa hela lägenheten, dammsuga, tvätta fönster, badrum, hyllor.. lister. ja allt. ska bädda rent i sängen också. alex är allergisk mot adolf som låg i våran säng i går.. så det ska jag fixa också. sen har jag en film kvar att titta på. den ska ses! men efter jag är klar med allt.

så.. ikväll blir det vettiga saker som ska göras! hoppas ni mår bra? (: puss!





Kommentarer
Postat av: Ia Darling

..det var för dig jag postade just de textraderna :)

2008-07-08 @ 17:44:36
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Ia Darling

<3

2008-07-08 @ 17:48:08
URL: http://iadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback