kvällsrunda med adolf

har precis kommit in från en lång mysig kvällsrunda med adolf. joggade och gick fort om vart annat. vi gick runt i villa området här och tittade på hus (: mysigt! skönt att gå ut och gå på kvällen tycker jag! svalkande.

nu är jag hemma och ska duscha och sätta på min pyjamas och sätta mig i soffan och titta på film. blir en komedi. ska göra några knäckebrödmackor med rökt kalkon och en kopp med grönt te. jäklar va sund jag blev då. haha. kul att jag faktiskt håller mig och inte äter onyttigt eller något socker.

nu - duschen och sen film, läsa och sova (: pusspuss.



goseprinsen adolf.



Kommentarer
Postat av: Vemundmargrethe

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-06-19 @ 08:11:33
URL: http://vemundmargrethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback