Lördag!

i skrivande stund sitter jag på balkongen och dricker hallonsmoothie. gott och svalkande. det är varmt idag med, skönt! synd att älsklingen jobbar, fast han börjar inte förens halv tio så vi får många timmar ihop ändå! idag ska vi änga oss åt bröllop. har sjuk ångest över att vi inte fått iväg tack-korten än. det har ju ändå gått nästan två månader. gah! det tar långt tid att redigera bröllopsfilmen. men imorgon ska allt vara klart och vi ska skicka iväg korten och dvd filmerna till alla som ska få. ska ner i källaren och hämta upp bröllopslådan med massa pyssel och kråpa ihop utsidan på tack korten. vet på ett ung. hur jag ska göra. sen ska vi in till stan en snabbis och köpa bröllopsfotoalbumet från ordning&reda som jag lagt undan. det är i samma serie som gästboken vi hade, lite pärlemoaktigt med silver inslag. kostar 590 kr. dyrt tycker jag! men det är fint med silkespapper i mellan varje blad osv (: man gifter sig bara en gång ju (:

nu har jag nästan druckit upp smoothien. ska kika lite på andra bloggar som jag glömt av de senaste dagarna, även inredning! sen ska jag väcka min älskling (:

hörs senare. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback