my big love

måns såklart. har många big loves, men ja, måns är ju trots allt alltid vid min sida. kommer alltid och hälsar när man kommer hem, sover på min kudde med mig, ligger i mitt knä när jag sitter vid datorn, tittar mig djupt in ögonen och spinner, pussar mig på munnen med sin iskalla nos och väcker mig när jag sovit för länge (han är väl som en liten spinnande väckarklocka) my big love helt enkelt.



morgontrött med sömn i ögonen..



duktig som sitter så fint på stolen (:



lovelove.



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Åh vad gullig man är!!!! :) Kram!!!

Postat av: Helena

Jättefin. Ville ha en siames när jag bodde ensam men ekonomin tillät det inte. Mne när jag blir gammal så kanske, just nu fullt upp med hundarna:)

2008-07-16 @ 09:27:00
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback