sleep tight

börjar svida i ögonen nu, så det är väl dax att krypa i säng?! (: ska lägga mig och läsa lite innan jag släcker lampan. lite av rutin på kvällen. somnar så gott om jag läser.

kvällen har gått fort. efter jag tränat så duschade jag, smorde in mig med nivea bodykräm som är toppen (: åt en persika och surfade runt på massa favoritbloggar. sen har jag suttit och tittat på massa nyproduktions villor på hemnet. kommer bli fantastiskt att bygga ett eget hus. välja ett hus som vi gillar. ta bort rum, ändra om lite i planlösningen och lägga dit rum som vi vill ha. fabulous. innan tretti har vi vårat hus. det vet jag (: ska bli skönt att slippa renovera. bara piffa och fixa små saker. och bara njuta av att bo fint (:

ska ta och borsta tänderna nu och komma i säng. hoppas ni haft en mysig fredagskväll. det har jag! (: puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback