sunday!

vaknade vid halv åtta och kände att jag skulle somna om ett tag, vaknade för en timme sen och har legat och kramats med älsklingen sen dess. nu är vi uppe och alex är påväg ner till affären för att köpa ingredienser till en äppelsmoothie.

marielle undrade vad jag har i mina smoothies och det är inte mycket.. två ingredienser.. fler om man vill. men grunden är 1 dl vanilj yoghurt och sen frukt.. (: lätt och gott som sagt.

idag ska vi redigera med bröllopsvideon och skicka efter tackkorten. aningens sent ute, men det är som vanligt. alltid för mycket saker att göra när älsklingen är ledig och han är den enda av oss som vet hur man klipper och redigerar i programmet. idag ska jag minsann lära mig! (:

vid fem, halv sex ska vi vara hos tessan och thomas på middag! mysigt. nu är det inte långt kvar tills vi åker på kryssningen till finland. ska bli skitkul. hoppas thomas inte snarkar så högt som han säger att han gör!  sömnsvårigheter säger jag bara, hah. vi ska nämligen dela hytt alla fyra.

ska ta och plocka fram till frukosten nu och förbereda lite så jag kan mixa smoothien..

hoppas ni får en bra dag! hörs senare (: puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback