sunny weather

skönt med sool. jag var ute på balkongen nyss och njöt av värmen. ska äta frukost snart. måste ner till affären först bara och handla bröd. igår bestämde jag mig för att byta kost.. ska försöka äta bättre.. mat, hur mycket jag vill. dock bra mat, inte så mycket snabba kolhydrater och inte äta godis fram tills jag fyller år. tror ni att jag klarar det :P alex tyckte jag skulle ha lördagar som "ätar" dag.. så vi får se. sen ska jag träna till blossom minst 30 min om dagen. ska bli kul att se resultat. och nej jag tycker inte att jag är tjock.. bara lite dallrig kanske. haha.

så.. nu ska jag ner till affären och handla nyttigt bröd.. och sen äta, vila en stund och sen träna till blossom, duscha, åka till djursjukhuset och köpa feeliway och sen hem, laga middag till mig och alle som åker och jobbar sen ikväll. ikväll för min del blir det bloggning, gå ut och gå på promenad och ta det lugnt hemma (:

hoppas att ni får en mysig dag! puss på er.





Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman jag har ju inte ringt dig skulle boka biljetter ju. inte mått så bra så det har inte blivit av. jag ska försöka hinna i helgen annars ringer jag dig ändå min ängel. saknar dig så jag kan dö<3

2008-07-04 @ 15:55:51
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback