Tisdag!

sitter i soffan just nu och dricker mitt vaniljte. det är det enda tet jag kan dricka just nu. eftersom jag slutat med socker i tet så behöver jag ett te som är ganska sött för att det inte ska bli allt för beskt i smaken. så vaniljtet är en favorit just nu (: ska titta på film nu och sen ska jag väcka älsklingen som jobbat i natt med en god frukost. han ville prova att ha i päron i sin smoothie i dag så det ska jag göra åt honom , sen ska vi fixa här hemma och dammsuga och bädda sängen och sånt innan tessan kommer vid fem, halv sex. vi ska äta tacospaj ikväll med massa sallad! gott (: sen blir det bio ikväll och mys hemma sen med tessan. kul med tjejkväll.  blir nog massa snack i soffan med tända ljus och varsinn kopp te om jag känner oss rätt. älskar våran soffa. den är underbart skön. så glad att vi köpte den. och även att vi valde kromade ben på den. det var lite dyrare än vanliga träben. men det passar perfekt med benen på tvbänken!

ska titta på filmen nu. orkade aldrig igår. låg och läste lite istället och pratade med älsklingen min. läslampan "knubbig" från ikea passade så himla bra i "hålet" i sänggaveln. ska fota sen. blev ett riktigt mysigt sken.





min frukost!



Kommentarer
Postat av: tipstips

ett bra tips är honung i teet, nyttigt(i mindre mängder:P) men sött:) perfa!:D

take care!

2008-07-23 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback