Underbart hus.

jag satt ju och kikade på nypr. villor igår på hemnet. hittade ett som jag verkligen fastnade för. i vardagsrummet är det 6 meter i tak. helt sjukt fint. allt var perfekt. till och med vit puts som vi vill ha (: jag gillade verandan som sträcker sig runt hela huset också. fab!



älskar dom stora fönstrena. det enda som inte är så fint är att det ligger så nära alla andra hus.. stora fönster = värsta insynen.



dubbelgarage, skulle älsklingen jubla :P



vardagsrummet som delas med kök på andra sidan..



den fina öppnaspisen. allt är så ljust och fint!



gillar att det är glas som "staket" på övervåningen.



balkong på övreplan.



altandäcket är så fint. massa mysiga sommarkvällar med grillning!



lite av övervåningen.



cool trappa upp till övervåningen. tycker det är fint att den "hänger" i luften sådär.



undra om den konstiga lampan ingår i priset? :P



övervåningen.



första våningen.

här skulle jag lätt kunna bo!! (: det gäller att drömma!!



Kommentarer
Postat av: Jennica

Sjuuuukt snyggt! Lätt drömhuset!

Men e det 4 toaletter i huset? Hihi, överdriven lyx kanske ;)

kram

2008-07-05 @ 18:06:09
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback