beställning från fujifilm

blev så himla sugen på det här med fototapeten så jag gick in på fujifilms hemsida och framkallade tre bröllopsbilder i storleken 50*75 cm. stora med andra ord. dom ska vi hänga upp i svarta ramar i hallen. har redan valt ut varsinn plats till dom (: eventuellt så ska jag skicka ett av dom till min morfar (: han har foton i hela lägenheten på mig och mamma och ville så gärna ha ett foto på mig och alexander också (:

dom här valde jag ut.







åh det kommer bli så fina i hallen (:



Kommentarer
Postat av: tessan

Världens perfektaste par anser jag! :) Älskar er båda mina Älsklingar <3 Saknar er jätte mycket! ni är helt bedårande på dessa kort. :) puss och kram

2008-06-13 @ 23:08:23
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka underbara kort. Jag förstår att du vill ha det sista kortet som en fondvägg. Verkligen vackert. Hälsningar Sandra

2008-06-14 @ 13:05:16
URL: http://hemochinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback