Brudens Bäste Man

har bokat biobiljetter tills på tisdag. mysigt (: den filmen verkar vara riktigt mysig. och så får vi ju se bröllop igen. haha. längtar verkligen tillbaka till bröllopet, men tänk vilket underbart liv som väntar oss nu. nu börjar overkligheten lägga sig och jag förstår verkligen att jag är gift när det kommer hem post med mitt namn och annat efternamn. jag heter inte längre det jag alltid hetat.. dax att börja öva på en ny autograf ^^ allt känns underbart. nästan så jag får nypa mig i armen eller stirra mig blind på min vigselring. det är för bra för att vara sant. tänk att två människor kan passa så bra ihop som jag och alexander gör. livet kan inte bli bättre. eller jo. det blir ju bättre och bättre varje dag.

ska kika lite på tapeter nu till hallen.. ska ha en fondvägg nämligen. får knåpa ihop ett kollage sen så ni får se hur vi tänkt oss. (:

puss sålänge.



Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh vad mysigt! Jag blir väldigt avis på dig :)

2008-06-12 @ 14:20:56
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: sara

Vilket namn får du nu då? Det var ju snack om att ni skulle välja ett nytt gemensamt namn...

2008-06-12 @ 14:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback