en perfekt dag för en mysig fika i stan.

ska hoppa in i duschen snart.. men innan måste jag få i mig lite frukost. jag har suttit med amie i tel i en timme (jag pratar mycket i telefon.. så det är bra med headset..) ser lite nördigt ut när man går ute bara.. så jag har den oftast bara hemma ^^ fast nu är min inne på service och jag hoppas på att få en röd tillbaka så den passar ihop med mobilen *nörd* halv fyra ska jag och kusinen ses och fika på cozy "vårat fik" dock har dom bytt ägare och namn på stället som brukade heta eden.. och även lagt på en nolla på alla priser...! men men, fika ska vi (:

nu kurrar det i maowen. får höras sen. hoppas ni får en toppen dag i regnet.. mysigt tycker jag. idag blir det mjukisbrallor. myspys. puss&kram.



mitt headset..! som min älskling köpte åt mig (:



Kommentarer
Postat av: Katta

Precis kollat på snuttarna från bröllopet =) Åååh vad romantiskt och fint. Tårar i ögonen här så jag kan knappt föreställa mig hur otroligt fint det måste varit för dig...



Japps, också haft grå Acne tidigare och det här var från höstkollektionen. Köpta på JeansFactory på Kupolen i Borlänge men det borde ju komma in i alla butiker snart med höstkläderna. Supersnygga i lagomtajt passform! Hälsa äkta mannen, kraam

2008-06-30 @ 16:51:28
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Tiniusdagny

Thanks, keep up the good work.

2008-09-26 @ 12:52:57
URL: http://tiniusdagny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback