god morgon (:

va skönt det var att sova ut. jag har inte gjort det på ett bra tag, så det behövdes! älsklingen min sover fortfarande så jag tänkte att jag kunde sitta här en stund (:

idag ska vi bara slappa. det behövs också! det enda vi ska göra är att storhandla. det har ekat i kylen och frysen i veckor nu för att vi inte hunnit handla.. det blir så mycket dyrare att småhandla hela tiden. så det ska vi göra idag. sen fixa lite här hemma och titta på film, mysa och bara.. ja, slappa (:





lite av dukningen. det blev så fint med swarovski diamanterna över hela bordet. glimmade massa (:



efter middagen (: folk var ute på tipsrundan.. och snart blev det tårta.



våran söta bröllopstårta (:



vi har film på allt det här också. ska klippa ihop allt sen och lägga upp (:



våran första dans som man & fru ♥

nu ska vi äta frukost! hörs senare. hoppas ni står ut med lite bröllopsbilder nu. (: kram&puss.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, ni är så fina ihop. De är ni som får en att tro på kärlek livet ut!

2008-06-08 @ 12:34:30
URL: http://frokenudd.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Står ut? Vi vill se allt du någonsin vill visa! Kan du inte visa manikyren och ringen? Tycker ju sådant är kul som jobbat som manikyrist själv!



Ha det toppen, Herr och Fru Erichsen!

2008-06-08 @ 14:32:25
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Una

Älskar de små tårt bakelserna! De smakade säkert underbart:)

2008-06-08 @ 15:46:33
URL: http://greenrealm.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Allt ser jättefint ut gumman! Söt tårta och söta bakelser och dukning mm. :) Vad glad jag är att allt blev så lyckat. Hörs snart igen!



Gos gos!!

2008-06-08 @ 16:12:48
Postat av: Leva

Åh så underbart mysigt och fint :)

JAG VILL OCKSÅ GIFTA MIG!!!! avis,avis(måste bara ut och kavaljer först s)

Och vilken fantastisk klänning du har,UNDERBAR!!!

Ser fram emot videon ;)

Känns det något annorlunda att vara gift?

Varma kramar till det lyckliga brudparet

2008-06-08 @ 22:13:50
URL: http://mininreresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback