Lax & skaldjurspasta

ikväll kommer min mamma på middag vid sju. ska bjuda på lax och skaldjurspasta, vitlöksbröd och vitt vin. mumma! måste svänga förbi systemet och handla vin (:

idag kom boken som jag beställde åt älsklingen och filmen är påväg. han blev jätteglad! jag ska låna boken av honom.. vi läser vissa böcker samtidigt (: jag läser när han är på jobbet och han när jag pysslar med någonting annat.

måns och jag har legat i soffan och tittta på film men nu är det dax att ta tag i lägenheten. ska städa! sen duscha, sminka mig lite och fixa håret (:

ska gå och väcka min trötta älskling nu och se till så att han får i sig frukost!

hörs sen (: pusspuss



våran måns!



Kommentarer
Postat av: helena

Gumman? Försöker få tag i dej men du svara inte på mina sms...

2008-06-25 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback