Lista från malin


¤ När gick du upp idag? 12:00

¤ Diamanter eller pärlor? Diamanter!

¤ Senaste filmen du såg på bio? the eye

¤ Favorit TV - program? nytt läge, roomservice, äntligen hemma, desperate housewifes

¤ Vad åt du till frukost? fullkorns knäckebröd med ost och jucie  

¤ Vad är ditt andranamn? alexandra magdalena

¤ Din favoritmat? det måste nog vara kycklingfilé med någonting till.

¤ Vilken mat gillar du inte? gillar i princip all mat

¤ Vilken är din favorit - CD för tillfället? hello saferide (lyssnar på den varje dag)

¤ Vilken bil kör du? En silvrig volvo 850 (dock kör jag inte, men sitter brevid, hihi)

¤ Vilken är din favoritmacka? knäckebröd med ost

¤ Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? tror nog att det är när folk ser ner på andra och tror att dom är bättre. sen folk som gottar sig i andras misslyckande är irriterande också.

¤ Vilka är dina favoritkläder? gillar ju såklart mjukiskläder, favoriter. men annars är jag en klänning-människa

¤ Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Till våra släktingars sommarställe i mexico, och såklart till thailand. men dit ska vi ju i november (:

¤ Favoritklädmärke? inget speciellt. köper det jag tycker är snyggt. sällan jag köper ett speciellt märke..

¤ Vart vill du dra dig tillbaka? hade varit mysigt att bo typ på smögen när vi blir gamla. ser så mysigt ut där.

¤ Favorittid på dagen? kvällarna. när man kan tända alla små lampor i lägenheten och sitta uppkrypen i soffan

¤ Var är du född? Stockholm.

¤ Vilken är din favoritsport att se på? jag gillar inte sport alls. räknas dans som en sport så säger jag dans (; har dansat i 7 år på dansskola.. 6 dagar i veckan, tre timmar om dagen. slitigt och kämpigt med kul som bara den (:

¤ Coca Cola eller Pepsi? cola, men jag dricker helst vatten.. ramlösa skogshallon.

¤ Fotboll eller ishockey? inget :O

¤ Är du en morgonmänniska eller nattuggla? nattuggla är riktigt arg på morgonen.. har jag fått höra. när alex kommer hem vid sju och ska pussa på mig så snäser jag och vänder mig om, hah. :/

¤ Pedikyr eller manikyr? Manikyr.

¤ Några spännande nyheter att berätta för oss? min snälla morfar köper en videokamera till oss så att vi kan filma bröllopet och i thailand, vi får välja vilken vi vill. helt galet kul. vi ska dokumäntera massa :D

¤ Vad ville du bli när du var liten? har faktiskt velat bli inredningsarkitekt sen jag var 6 år.. alltid tjatat om det (:

¤ Bästa barndomsminnet? en vinterkväll när jag och mamma klädde på oss massa kläder och gick ut i snön och gjorde snöänglar och tittade på stjärnorna så sa vi att vi aldrig skulle glömma den kvällen. och det har vi inte heller. 

¤ Varit i Afrika? nej

¤ Nånsin rullat in någon i toapapper? har jag säker. var en buse när jag var mindre.

¤ Varit med om en bilolycka? mm när jag var bebis var vi det. alla klarade sig fint dock.

¤ Favoritdag i veckan? helgerna är ju mest speciella. fredagar tror jag (: 

¤ Favoritblommor? Tulpaner, Gerbia, Orkideé, solrosor.

¤ Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kinamat.

¤ Äger du en cykel? Har fått en av mamma. en silvrig 7 växlad har jag för mig. ska hämta den någon dag 

¤ Vem fick du senaste mailet från? konstnären som målade av oss.

¤ Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort i? ingen. har haft krediter. aldrig mer. jag spara hellre pengar och köper saker sen. känns bäst så (:

¤ Läggdags? väldigt olika.

¤ Senaste personen du delade en middag med? tessan, grekisk sallad.

¤ Vad sysslar du med just nu? sitter och försöker hålla ögonen öppna :P och tittar på söta tessan som sussar här.

¤ Favoritfärg? grönt (dock inte på inredning)

¤ Hur många tatueringar? tre st.. en runt handleden där det står "what goes around comes around" med två stjärnor brevid texten, en trible i svanken och sen alexanders namn "alexander" med en stjärna brevid. har beställt tatueringstid den 2 september hos en av stockholms bästa tatuerare. ska fylla i älsklingens namn och sen skriva en text vid troskanten.. ni får se den sen (:

NU - sova (:



Kommentarer
Postat av: Jakubsigrid

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-03-05 @ 10:08:09
URL: http://jakubsigrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback