Lördag!

sitter och pratar med vår fotograf på msn om bilder osv. jag har en liten överaskning åt alexander. (nu har jag bett honom att inte läsa bloggen igen) hanna ska komma hit och fota mig i mina bröllopsunderkläder, fixa till dom och sen framkalla dom. sen ska jag göra ett album till honom. inte ha bilder på varje sida utan skriva texter på vissa. klistra in minnen av låttexter och andra texter och så bilderna i underkläderna såklart. kommer bli toppen! hoppas att han blir glad (: men det tror jag. jag är inte den som klär upp mig i vanliga fall när det gäller underkläder. haha. så det här blir nog uppskattat (:

har precis marinerad kyckligfiléerna, ska bli gott med mat. knappt ätit någonting idag. jag är dålig på att äta.. rasar i vikt och det är ingebra.. lika kämpigt som det är att gå ner i vikt är det att hålla sin vikt och inte gå ner för mycket. så är det..! ikväll blir det godis vill jag lova! ska hyra film och tända massa ljus (om det vill bli lite mörkare någon gång) för nu är det ju verkligen ljus heela kvällen. dra ner persiennerna? ;D

ska städa här också. mamma tycker att vi är onormala som städar så ofta. vi dammsuger varje dag och bäddar rent i sängen var 3:de dag.. dammar av allt/torkar av allt varannan dag och tvättar varje dag. hrm. lite överdrivet kanske.. men vad gör man när två pedantiska personer älskar att ha det rent omkring sig? :P plus att alex är allergisk och därför måste vi hålla det rent här. fast det hade vi ju ändå :P så lite onormala kanske vi är, mamma..!?

nog om det. ska städa upp i köket nu. våran diskmaskin är mini. även fast det är en sk. stor maskin.. ingen bänkmaskin alltså.. det får inte plats :/ när vi renoverar köket ska vi ha en större maskin som sväljer med disk. bekvämligheter ^^

älsklingen min har precis vaknat, så söt när han är nyvaken. var inne och pussade på hela honom  gosen.

hörs senare. hoppas ni får en mysig lördag. synd att vädret är dåligt. men skönt att slippa ha dåligt samvete över att man inte är ute i solen (;

puss&kram.




bilderna som jag lägger upp här har hannas logga på sig. för att varken hon eller vi vill att folk ska använda dom.. bilderna som vi får se kommer vara i bättre upplösning och utan hennes logga (:



Kommentarer
Postat av: Emily

Hej Fanny =)

Jag vet inte om Ragnhild kom ihåg att hälsa men jag ville bara säga grattis till vigseln! Är jätteglad för er skull och önskar er all lycka <3

Sen tänkte jag bara fråga, Ragnhilds och Peters digitalkamera har blivit stulen, och alla bilder från bröllopet fanns där så Ragnhild var väldigt ledsen. Jag undrar om du skulle kunna maila över bilder om du kan som jag kan framkalla och ge till Ragnhild?

Ha det jätte underbart som man och hustru :D Hälsa Alex från mig. Massa kramar

2008-06-14 @ 15:51:02
Postat av: FANNY

emily: hej gumman. usch va tråkigt :( vart blev den stulen? självklart kan jag mejla över. jag kan iof skicka med en skiva med massa bilder samtidigt som jag skickar tack kortet. fråga henne om dt är okej, så får hon alla bilder jag har :) tack gumman för att du skrev, saknar dig massor! massa kramar!!

2008-06-14 @ 17:54:54
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Marie

HEhe, min jesper är också allergisk men vi städar inte jättemycket för det :p

2008-06-14 @ 19:00:26
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Jennica

Vilken bra idé med underklädesbilderna :) Blir han nog glad, hihi :)

kram Jennica

2008-06-14 @ 19:13:46
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback