Lugn kväll

sitter i våran sköna soffa och slappar till filmen french kiss som går på tv och äter godis. ska hoppa in i duschen så fort filmen är slut och sätta på mig ren pyjamas och mysa vidare i soffan. ska vara vaken tills jag blir trött och bara surfa, planera inredning och renovering och läsa. ska tända ljus när det börjar bli mörkare ute, det är jätteljust ute än. sen ska jag även göra mig läxa som jag fick av min psykolog idag - nämligen sysselsätta mig. både han och jag var överens om att jag mår bäst när jag är sysselsatt. nu när jag inte har bröllopet att planera längre måste jag komma på någonting annat. jag ska ringa försäkringskassan nu på måndag och be dom skicka hem lite saker till mig.. dom betalar om man vill hålla på med en aktivitet.. jag vill börja träna och dansa igen (: det hade varit så himla kul. sen vill jag åka med helena och gå på en intensivkurs och ta körkort. det var hennes idé och det vill jag verkligen! befrielse.

ska kika vidare på filmen nu och bara ta det lugnt. hoppas ni har en gosig fredagskväll  puss&kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback