monday morning

kom precis hem från promenaden med roxie, skönt att gå upp och gå ut så tidigt (: älsklingen var snäll och följde med och det var riktigt mysigt (: vi ska gå och lägga oss och sova några timmar till, alex kommer ju direkt från jobbet. sen ska jag upp igen och gå ut med roxie, sen åker vi till min psykolog och efter det ska vi köpa köksstolarna (: kul!

ska kika lite bland de bloggar jag läser dagligen.. har en hel drös på favoriter.. men läser sällan alla, hinner aldrig ):

ha en bra dag, så hörs vi senare. puss&kram (:



inte nu på fredag, men fredag veckan efter så ska jag och helena ut och äta middag på restaurang. hoppas det blir thaiboat. det ser så mysigt ut där. en båt som ligger i hamnen, men massa olika belysningar, en liten sandstrand och god thailändsk mat (: längtar! blir nog en bio efteråt också. mysigt va (:



Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ring och boka tid! Borden går åt sjukt fort där ( via bokningar )

2008-06-16 @ 17:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback