mysig helg

har haft en jättemysig helg med tessan. så glad att du kom och hjälpte mig. du är verkligen en perfekt vän gumman. älskar dig så mycket! titta va sött hon skrivit i sin blogg om oss blev så glad. gulle.

sitter i soffan och slappar. är så himla trött. helt seg av solen. har varit ute hela dagen. åt middag nyss ute på balkongen med älsklingen min också (: kycklingsallad, mums! jag har nått "min" vikt på 50 kg nu, men jag fortsätter gärna att äta nyttigt (:

funderar på att sätta på en film, eller lägga mig och läsa en ny inredningstidning. har massa som jag inte hunnit läsa än. det hade varit mysigt. sen ska jag klistra in bröllopsmenyn i festprogrammen och sen slappa i soffan hela kvällen. fem dagar kvar till bröllopet och jag känner mig ännu inte som en bridezilla :P vi får se hur lugn jag är på bröllopsdagen. just nu känns det som att jag kommer vara lugn iallafall. jag och morfar övade att gå in till unchained melody och det gick ju som en dans (: morfar är bäst! hoppas han inte trampar på min enormt stora tyllkjol, haha. längtar verkligen nu! och all stress har lagt sig. nu känner jag mig helt harmonisk i kroppen. vi är mer mysiga mot varandra. man glömmer lätt sånt när det är för mycket att fixa med.

imorgon är det måndag. vi har några saker att fixa med. jag hann inte allt idag nämligen som jag hade räknat med. men det går fort imorgon. jag lämnade in fotona som ska framkallas, dom kunde inte framkalla dom idag utan imorgon så imorgon efter tolv ska vi hämta dom. sen ska vi åka till stan och handla rosa tylltyg som ska dekorera bordet i mitten. sen ska vi till barkarby och köpa videokamera och köpa matbord och stolar om vi hittar några fina (: dom har em, mio, ikea och nån mer möbelbutik där. ska kika lite på deras hemsida om jag hittar nått fint.

hörs sen! pusspuss (:



Kommentarer
Postat av: Malin Isnpiration & design

Vad underbart att ni har så fin och bra kontakt du och Tessan. :)

2008-06-01 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback