Onsdag!

har precis tittat på film. åt frukost och låg under duntäcket, mysigt (: ska gå ut och gå sen ikväll, skönt med en kvällspromenad. måste komma ut. har inte varit ute sen i söndags om man inte räknar med promenaden i går till affären ^^ känner mig utvilad och det var precis det jag behövde. det är viktigt att lyssna på sin kropp. det är inte så bra väder ute i dag så det gör inget om jag slappar hemma (: jag och alex ska åka och köpa jord och blommor någon dag, så ska jag pyssla litegrann på balkongen. ska fixa ordentligt därute så vi kan sitta och mysa på kvällarna (:

ska sätta mig på balkongen och bläddra i badrumskataloger nu. riva ut alla sidor som är av intresse (: kul att planera. det är min grej ju. mpste alltid sysselsätta mig, annars kryper det i kroppen!

hoppas ni mår bra?! tack för era fina kommentarer. blir alltid så glad (:

hörs senare. puss&kram



underbara underkläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback