samlar energi

riktigt trött just nu. har stått i köket sen jag gick upp i princip och lagat mat och bakat. fun fun (: maten blev god. gillar att göra krytor i ugnen, det sköter sig självt så kan man fixa med annat sålänge. när vi renoverar köket skulle jag vilja sätta in en dubbelugn. finns det sånt? så man kan baka samtidigt som man lagar mat..? men det låter ganska dyrt :P

när älsklingen gick upp så satt jag honom i arbete. stackarn. men fint blev det. han borrade upp klockan och kakaoplanchen i köket och det blev jättefint. jäkla betongväggar. tog ett tag att göra hål :/ men nu är dom uppe. sen åkte han till tippen med allt skräp som så fint har prytt våran hall. nu känns hallen gigantisk. nästan så vi måste köpa ett skåp eller nått ^^

det var inte alls boken som jag skrev om innan som kom idag. utan de tre bröllopskorten jag beställde från fujifilm (: fina stora foton 50*75 cm, tre st. ett ska vi skicka till morfar och två ska vi ha här i hallen. måste åka till ikea och handla ramar! svarta ramar eller vita.. vet inte än. vi får se.

kvällens lista:

- vila nu en stund
- plocka in i diskmaskinen och diska lergrytan
- dammsuga och moppa golven
- dammtorka av allt
- vika in rentvätten
- duscha kroppen
- ta det lugnt, läsa klar 25 underbara hem
- titta på film/tv
- sova runt tolv



min älsklingsklocka från karlsson som jag fyndade för 200 kr för att det var sista exet i affären. annars kostar den runt 1500 kr. den är ca 45 cm bred.

 





och fina kakaoplanchen som alle fick i alla hjärtans dag pressent i år (:



Kommentarer
Postat av: || p e r l a n

Ohhhh den där FL/Y lampan vill jag haaa :)

Har med kakao planschen, men inte hittat ram som passar.. det blir nog till att sätta saxen i den verkar det som..

Kram

2008-06-24 @ 18:48:33
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Rebecca

Snygg klocka! Och lampa. Och tavla. :)

2008-06-24 @ 21:17:07
URL: http://femtioniokvadrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback