sego

är riktigt seg just nu. plockat och städat efter middagen och nu halvligger jag i soffan. vilken latmask va! ska hem till mamma snart dock. det är två spännande program på fyran som börjar 20.00 och sen 21.00 det ska vi titta på (: sen ska jag kika lite på alla saker vi har kvar i lägenheten hos mamma. kanske hittar något kul (:

jag och baby var i farsta idag och shoppade litegrann. jag har suktat efter den ljusrosa körsbärsblomslingan på åhlens och nu var den äntligen på rea (: hinner inte visa nu, men ack så fint det blev i sorummet. lite osäker på om jag ska ha kvar de andra ljusslingorna virade kring röret eller inte. vi får se. ska rådfråga älsklingen imorgon.

ska hoppa i mjukisbrallorna nu och en hoodie, sätta på mig skull candy hörlurarna och den rosa mp3n och gå ner till bussen. tänkte ta med mig lite pengar och svänga förbi affären sen och handla snask! gud så gott (:

hoppas ni får en himla mysig kväll. det ska jag och mamma ha (: puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback