trötter

va trött jag varit i kväll. det är som att jag inte sovit på flera dagar, hah. halvslumrar i soffan med en filt och kudde (: poppade popcorne innan.. men nu mår jag illa :/ är inte van att äta sötsaker. ska nog göra iordning lite mackor och te.

glömde berätta förut vad fint vi hade det på bröllopet som avslut. vi skulle haft raketer men eftersom det var 30 plus grader så fick dom inte smälla av dom för brandkåren. brandrisken var för hög. vi blev ju jätteledsna, men personalen ordnade en så himla mysig överaskning till oss vid 00:00 ner till bryggan vid vattnet hade dom tänt säkert hundra (och då överdriver jag inte) marchaller. dom hade tagit ner det stora rosa frigolithjärtat och ställt massa småljus runt omkring det, lagt det på bryggan. ställt upp ett litet bord med vit duk, lagt upp rosa tyll, ljusslingor, snacks och två champangeflaskor. sen när alla samlats där nere fick jag och alex varsinn champangeflaska att korka upp och fira in tolv slaget som äkta makar. det var hundra gånger bättre än raketerna. det var en lugnt och mysigt avslut. kramade alla, satte kvar där och kramades på bryggan och tittade ut över vattnet och den rosa himlen. helt underbart.

jag har nog tittat på bröllopsbilderna och videon minst några dagar om dagen. vi är verkligen så himla nöjda med vårat bröllop. vill tillbaka till den dagen. vill alltid gifta mig :P det var det häftigaste, mysigaste, vackraste, underbaraste vi någonsin gjort. att gifta sig med alexander är verkligen det bästa jag någonsin gjort ♥ gosigt (:

ska ringa tessan nu. saknar henne.

hörs senare. puss!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Kan tro att ni längtar tbx! =) Det största minnet för livet!!! Ni är väl fortfarande i ett enda lyckorus? :D



2008-06-10 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback