vindruvor och bloggen

sitter på balkongen med bärbara datorn och äter vindruvor, vardagslyx! har precis varit nere i källaren och ställt in massa saker som vi inte behöver just nu, och det blev genast mycket luftigare i klädkammaren (:

imorse gick jag upp vid tio tiden och åt frukost, duschade, klädde på mig och sminkade mig sen tog jag bussen till farsta centrum och tittade lite. eller ja, jag var där i nästan två timmar innan älsklingen kom och vi åt lunch tillsammans. jag hittade ett par mjukisbyxor på rean på bik bok, jättemysiga, jag är en riktig mjukis. (: dom ska invigas i kväll i soffan framför en komedi som jag hyrde igår.

håller på att tvätta just nu också. jag förstår inte hur det kan bli så himla mycket tvätt..? jag tvättar ju nästan varje dag :P jaja. två eller tre maskiner kvar, sen är jag klar. skönt!

ikväll blir det lugnt, behöver det är helt slut i kroppen idag, det är ansträngade att shoppa ^^ som ni kanske märker har jag inget vettigt att skriva. så nu avslutar jag här ;D

hörs sen. puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback