14 timmars sömn

gissa om jag är utvilad :P har sovit som en stock i 14 timmar (: somnade vid nio. skönt! älsklingen låg och pillade mig i håret och masserade mina fötter och då kan man inte annat än att somna! sitter här i pyjamas! har precis ringt älsklingen som var lite ledsen, bilen gick inte igenom servicen :/ så nu är det bara att fixa felen och se glad ut typ. ska fixa en mysig frukost till oss snart. köpte massa goda pålägg när vi var och veckhandlade (:

idag ska vi pyssla ihop random light lampan! sen ska vi stäääda här så det är fint i helgen (: mysigt med helg föresten! ska hyra film och mysa ikväll tänkte vi (: går ingen bra på tv så. det är riktigt stökigt här inne i datarummet. konstigt eftersom både jag och alex är petantiska :O och det är här inne vi spenderar mest tid...! men men, idag ska vi få ordning (;

ska svara på era kommentarer och sen äta frukost med älsklingen som just kom hem! hoppas ni får en jättemysig fredag! massa kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback