älskade underbara

den här random light lampan som jag och alex håller på att tillverka blir mycket bra! men vilken tid det tar.. nu är den på torkning för andra gången.. vi har lindat runt 200 meter vit pappersgarn.. tvåhundrameter! men tro mig, det ser inte ut som 200 m.. fatta hur många meter dom måste ha till den största random light lampan på 110 cm :P jisses. är iallafall jätteglad att vi gjort den (: den är jättefin. och självklart kommer ni få se den. trodde bara inte att det skulle ta sån tid.. men imorgon kväll när älsklingen kommit hem från jobbet och vi har ätit middag, så ska vi sätta i själva glödlampshållaren. och såklart spräcka ballongen. ska bli jättekul att se resultatet (:

nu kom vi precis upp från tvättstugan, har tvättat sen klockan 16, och nu är jag trööött. ska ta en snabb kroppsdusch och sen hoppa i säng. imorgon kommer tessan hit vid 13.00 och då ska vi sätta oss och pyssla med inbjudningskorten, som måste skickas ut i mitten av mars (: ska bli jättemysigt. sen sover hon här och på söndag kommer helena hit också och så ska vi tre sitta och pyssla med inbjudningarna, festprogrammen och placeringskorten.

känns som jag inte suttut stilla på över två veckor.. först ner till hässleholm och träffa mysan, sen hem och hållt på att åka på massa lägenhetsvisningar och överallt.. trött är jag! ska bli riktigt skönt att sooova ut någon dag. men inte imorgon. (;

hoppas ni sover gott redan. puss!

image4326

Jag älskar dig så mycket. det finns ingen bättre pojkvän än dig. vi är verkligen menade för varandra. ingen alexander, ingen fanny. ikväll fick du mig att skratta så jag fick magknip och tårarna sprutade. och i nästa sekund
när vi jagat runt varandra och busat, så håller du mig tätt tätt och viskar att du älskar mig och pussar mig på pannan. ingen har fått mig att känna mig så hög på kärlek som du gör. det är som alla säger, man vet verkligen när man hittat rätt. du är så rätt älskling. kunde jag sitta ihop med dig skulle jag gärna göra det. vi har verkligen växt ihop och blivit en. jag längtar så mycket tills vi står där vid vattnet och blir varandras ännu mer. du är den enda jag vill dela mitt liv med och jag är så lycklig att det är just mig du valt att leva med. jag går fortfarande runt på moln och ler stort när jag tänker på dig. det pirrar fortfarande när du kysser mig, det känns nästan som att jag vinglar till och håller på att svimma. nykär kallas det. har aldrig känt det där pirret så starkt innan, snart har det gått 1 år och 9 månader sen du gav mig de fina rosorna och frågade om jag ville bli din. nu har vi hela livet framför oss och det känns underbart att veta att det är du som kommer göra mig lycklig hela livet. du gör mig till den lyckligaste flickan i hela världen. du vet det va? du kom in i mitt liv vände allt upp och ner, men även fast våran kärlek var så stark och jag vinglade varje gång du tog i mig var jag säkrare än någonsin på att det var dig jag ville vara med. jag har aldrig varit mer säker i hela mitt liv. aldrig har jag tvivlat på mina känslor till dig. och kommer aldrig göra det.

för att göra en lång text kort. jag är överlycklig och tokkär i min älskade alexander. vi är menade för varandra. ja menar.. fanny & alexander.. hur många gånger har vi fått höra "haha, men gud, det är ju komiskt, era namn, fanny och alexander, bergman" (;


god natt på er.



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej Stumpan! Så fint du har skrivit till din älskling. Blir både rörd & glad. Jag är SÅ glad för din skull. Du är verkligen värd att må så bra!! =) Du kan skatta dig lycklig som har en sådan underbar pojkvän /snart man. ;)

Jag skulle så gärna vilja vara med & hjälpa dig & pyssla med inbjudningskorten. :( Synd att du bor så långt bort.

Vi hör sen vänne, håller på att steka bacon. :)

Ha en skön dag & lycka till med pysslandet! Kanske plingas vid i kväll!!!!!?? Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback