ben, jerry & potatisbullar.

sitter och smaskar på ben & jerry glass cookie dough, har bara provat den smaken och är för feg för att prova någon annan, haha. någon som vet att någon annan smak är god? ska snart tvätta bort sminket, vet hur jag fungerar när jag blir för trött.. då är det jobbigt sånt där med smink. och jag vill kunna klia mig i ögonen! vilket jag nog redan gjort..! älsklingen ringde nyss "ville bara säga att jag älskar dig älskling och saknar dig väldigt mycket"  cutie! saknar honom också :( ska bli så mysigt nu när han är ledig i fem dagar! två lägenhetsvisningar ska vi på den här & den här får ju hoppas att den förstnämnda faller oss i våran kräsna smak..! eftersom hyran är så billig och det är nog det man ska sträva efter att ha en låg hyra! (: men då kan vi mer eller mindre glömma det stora lyxiga köket.. fast och andra sidan så är bostadsrätten ett mellanhopp.. vi har väl tänkt att bo där, lyxrenovera den och sen sälja den och då forhoppningsvis gå ganska mycket i vinst.. får ju hoppas att det är säljarens marknad just då (: just nu är det köparens marknad och det jublar vi för! sen ska vi använda pengarna vi får över till insattsen till ett huuus! vi pratar dagligen om att bygga vårat eget hus (okej inte ordagrant) hur vi vill att det ska se ut, vilka finesser osv. bla att ha golvvärme i alla rum, då slipper man alla fula element! längtar (: funderingarna var att köpa ett gammalt hus och renovera upp det, men vi vet hur mycket älsklingen föräldrar slitit... och det vill vi inte. inte inte. nej, när vi köper hus ska vi ha så pass bra inkomst båda två så vi har råd att köpa en helt ny villa, precis så som vi vill ha den :D

 det tar verkligen en evighet att äta upp den här glassen.. har kommit nån cm ner i förpackningen och är redan illamående. måste nog ta en paus.. (: tänkte sätta mig i soffan snart och läsa lite inrednings tidningar. har en hel drös inne i sovrummet som inte blivit lästa.. typ 8 st.. och visst är ju det bra (: måste bara sätta mig ner nu och verkligen läsa, för snart kommer nästa omgång med alla tidningar jag prenumenerar på.. och då blir det 16 tidningar att läsa.. då känns det mer som ett projekt än ett mysmonent lixom (: så ikväll, läsa inredning och få massa inspiration! (:

hade även tänkt att fixa lite fredags mys bestående av avokado halvor med räkor och skagenröra.. mums! får se om jag orkar det efter glassen. isch. skulle aldrig klara av att smälla i mig hela på en gång.. kommer ihåg på gymnasiet när jag gick på möbel och inrednings design.. designade och byggde möbler med andra ord.. och jag var den enda tjejen i klassen.. killarna i min klass gillade att utmana mig och jag var inte sen med att utmana tillbaka.. en dag skulle vi tävla om vem som kunde äta mest potatisbullar.. kommer ihåg att jag tryckte i mig 47 st.. och då mådde jag måttligt bra efteråt. okej att jag är stor i maten, men det där var överdrivet.. men vad gör man inte för att vinna en biobiljett lixom? haha :P och jag vann ju. skumma saker man gjort i sin ungdom *låter gammal*

nej, nu ska jag ta bort sminket, börjar klia i ögonen! puss & kram (:

image4408




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback