elektroniken i vardagsrummet

min kära pojkvän/sambo/blivande man har en hobby som är dyr. men och andra sidan så blir det otroligt bra ljud när man lyssnar på musik/tittar på film och det tycker jag är bra (:

jag bad honom att sätta ihop ett kollage med de prylarna vi ska skaffa oss till lägenheten. mitt enda krav var att prylarna inte fick vara svarta, utan i vitt och silver, eftersom vi kommer ha mycket vitt i lägenheten och det inte ska synas för mycket (även fast det är snygga prylar) här är iallafall de sakerna han vill att vi ska ha (: jag gillade allt jättemycket! du har bra smak hjärtat mitt :D och dom här prylarna har vi ju faktiskt råd med.. kanske inte baslådan på en gång.. men det andra (:



image4433



Försteg
classic 9.0
3000kr


Slutsteg
classic 8.0b
3500kr


Högtalare
Boston Acoustics SoundWare
2000kr paret


baslåda
Amphion Impact400
8500kr



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Ja han har bra smak, både vad det gäller tjejer & elektronik. ;D

Postat av: Jo

Uj.. tänk om man kunde välja omelektroniken här hemma. Sambon är lite av en Hifi-nörd, så högtalarna vi har är grymt bra, dyra och lämnar en del att önska inredningsmässigt.. Hade hemskt gärna köpt din pv:s utvalda pryttlar ;)

2008-03-10 @ 21:22:16
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback