god kväll (:

sitter och lägger in en annons på blocket. nu kommer vi snart flytta! så nu säljer vi dom sista sakerna och sen drar vi (: ska bli så jäkla skönt! urtrött på den här cirkusen här hemma :/ ja ni som känner mig vet vad det handlar om. hua.

har precis städat här hemma och ska börja med middagen nu, älsklingen är påväg hem och sen ska vi äta god middag jag har dukat fint med nya rosa vinglas, rosa underlägg och rosa klot ljus (: nu är det bara dom vita fyrkantiga tallrikarna från åhlens som fattas!

ikväll blir det alltså middag, efterätt (cream the caramell) sällskapsspel, tända ljus, massa kramar och pussar och sen blogga såklart (: varit usel på det idag!

nu måste jag börja med middagen! puss!



Kommentarer
Postat av: Malin

Dom rosa glasen fingrade jag på sist på IKEA. Tänkte att man kunde använda dom till värmeljus, ha lite sand i. :) Gjorde ett kollage med dom häromdagen. :)

Hoppas din dag har varit bra. :) KRAM!!

2008-03-29 @ 20:39:06
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Emrefrida

Very useful information. Thank you!

2008-10-15 @ 11:28:34
URL: http://emrefrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback