God morgon!

Skönt att sova lite längre idag (: hade tänkt att klä på mig varm och gå ut och gå i solen, skönt. men först frukost är alltid jättehungrig på morgonen! måns (siames kissen) sitter här brevid och spinner, han har gått och skrikit sen han hörde att jag började röra på mig inne i sovrummet och ville komma in, så vi låg och myste ett tag innan vi gick upp (:

det ska bli riktigt kul att få smink tips idag på kicks, längtar! sen har avin till min svarta cobra telefon som jag köpte kommit också :D så den ska jag hämta ut idag. kul.

jag och mamma satt och kikade på massa äldre efternamn igår på en sida.. efternamn som folk hade i början av 1800 talet, och hittade massa fina, men också lustiga (: vi ska ju ta ett namn tillsammans jag och alex, som är vårt lixom. här är dom vi hittade:

Cantén
Dierf
Leman
Frimodig
Frisk
Hjärpe
Hååf
Höier
Klingström
kraft
lilja
lindén
Löfroth
Morén
Möller
Gjerpe
Norlin
Nylén
Tranfeldt
Regulin
Schönfeldt
Silfver
Skrufvila
Steckzenius
Svala
Thurdfjell
Thurdin
Ultin
Wallmark
Widelund

någon ni gillar? (;

nu ska jag göra frukost! puss och ha en jättebra dag!



Kommentarer
Postat av: Jo

Menar du att det är namn man FÅR ta? :) Jag känner nog personer som har iaf 7 av de namnen ovan :) Dvs de har inte alla sju, men .. ja, du fattar :)
Har du fastnat för något?

2008-03-05 @ 10:35:31
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: fanny

JO: haha, har inte den blekaste. men lite coola var dom (: får ringa till skatteverket och höra :) gillade cantén mycket. men vi får se :) kram

2008-03-05 @ 10:51:39
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Marielle

Cantèn, Lilja och Svala fastnade jag för. Jag känner några som hete endel av dem där namnen i listan.

2008-03-05 @ 11:01:26
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Mysan

jag gillade lilja jätte mycket

2008-03-05 @ 12:33:45
Postat av: Malin Inspiration & design

LILJA gillar jag bäst. Å det passar dig. :) Men varför ska ni inte ha något av era egna?! *Fattar inte!*. :)

Postat av: fanny

malin: för att våra är så jäkla tråiga. och vi vill vara speciella och ta nått eget :P hihi

2008-03-05 @ 13:57:26
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Aha, då hajjar jag. :) Ta snygg då. Ni e ju snygga båda två! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback