God morgon!

Hoppas ni sovit gott. det har jag, utvilad minst sagt. låg och stickade igår till halv tre, det blir som en drog litegrann.. (: håller på med en halsduk till älsklingen, som han ska få när han fyller år den 25 april. sen ska jag göra fårskinnstofflor till honom också på arbetsterapin, ser ut som sånna man köper på marknader, mycket fina (: han sa att han ville ha nått personligt.. så! sen blir det några saker till. han ligger och sover nu, ska pussa på honom innan jag åker in till stan sen.

det är fruktansvärt mycket snö ute. helt kritvitt. tror inte det varit såhär mycket snö på hela vintern. kan ni gissa om jag är nervös över om det kommer bli sommar tills vi gifter oss?! men det kan ju inte vara snö i juni.. eller? :P då blir det ett vinterbröllop minsann. det blir bra i vilket fall som helst. det är så många som snöar in sig på allt runt om kring, och visst är det också viktigt, men det är ju jag och alexander som faktiskt gifter oss, våran kärlek till varandra. gud, jag längtar så mycket ♥ igår frågade alex om jag hade fått kallafötter, haha. söt han är. har aldrig varit så säker på någonting i hela mitt liv (: gulle.

ska äta lite frukost nu och sen sminka mig och klä på mig. duschade i går natt, så det behövs inte idag (: så får vi se om jag kommer hem med nått fint idag då (: hörs sen! pusspuss ♥

image4557

image4559

image4562



Kommentarer
Postat av: tessan

Världens finaste par! :) blir så himla glad när jag tittar på er och tänker på att ni ska bli "man och hustru" -SNART!! Inte långt kvar nu. Längtar efter dig fanny

2008-03-21 @ 20:02:39
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback