good night!

håller på att vädra ut i sovrummet, sover så mycket bättre då (: har laddat upp med bröllopsmagasinet och ett glas vatten! ska få lite inspiration till bröllopet, nu är det bara två månader kvar. pirrigt :D längtar så mycket. känns lite overkligt. men underbart såklart ♥

håller på att beställa mobilt bredband. ska bli så skönt att kunna sitta överallt (: kan ju ta med den ut i sommar och ligga och blogga på stranden.. snacka om nörd (;

imorgon ska vi flytta! mammas möbler ska bli flyttade från villan där hon bott till ett ställe där dom ska magasineras tills vi flyttat. ska även sälja våran soffa imorgon vid halv tio, så imorgon blir det ingen sovmorgon! ska upp på vinden och hämta fyra kuddar som hör till soffan. nu har vi sparat ihop till våran nya soffa, va mysigt det ska bli att köpa ny nu när vi flyttar (: och det måste vi ju också eftersom vi inte vill sitta på golvet ^^ visst är jag smart, hihi. tessan och thomas kommer och hjälper oss packa och flytta, sen på kvällen ska jag på visning, mamma följer med mig, hoppas den är lika fin i verkligheten som på hemnet (: det tror jag! vi har valt att sänka kraven en aning på lägenheten, vi vill flytta som sagt, och har insett att dom kraven vi har inte går ihop med det vi får låna av banken. så nu har vi valt ett område 3 min med buss från farsta centrum där vi vill bo egentligen. men där ligger snittpriset runt 800.000 kr ist för nästan 2 miljoner (: och hyrorna är runt 2500 kr ist för 4000 kr.. så det blir mycket billigare och nära allt ändå. vi är överens och det känns toppen! nu ska vi som sagt bara på visningar och sen flyttar vi så fort det bara går! jag längtar så sjukt efter att få bo ensam med alex nu. så flyttar vi in och renoverar vart efter. viktigaste just nu är att vi får bo själva och har varandra (: jag älskar min mamma, men vi kan inte bo ihop..!

nu ska jag tvätta ansiktet och sen lägga mig i sängen hos älsklingen. kramas och läsa! så mysigt! älskar att ligga och kramas och bara njuta av varandra. finns det någe bättre?

tack helena för att du fanns idag. glad att jag har dig i mitt liv.

god natt kära läsare, hörs imorgon mellan all flytt mm. (:

image4626



Kommentarer
Postat av: Helena

Vi ska vra glada att vi har avarndra gumman min

2008-03-30 @ 00:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback