Gulle<3

min älskling är den bästa. han har städat undan i köket och dukat fram glass tårtan vi gjorde igår och gjort te till oss. ska bli gott att smaka på glasstårtan (: sen har vi bestämt att han ska köpa hem pizza imorgon till oss så vi kan äta framför melodifestivalen, mys! nu är jag lite gladare :P ska bli jättemysigt imorgon kväll. jag beukar faktiskt inte kolla på melodifestivalen, men i år har jag kollat var enda gång.

som sagt, ikväll fixar vi med lampan, om vi orkar, annars får det bli nästa gång älsklingen har ledigt. vi får se. helst av allt vill jag inte gå ut mer idag. vill bara fika nu.. sen lägga mig i ett varmt bad och sen bara mysa med god middag, film och massa pussar & kramar ♥ det låter som en perfekt em/kväll (:

image4473



Kommentarer
Postat av: Marielle

Du va så söt i den där stilen gumman

2008-03-15 @ 11:12:20
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback