hemma.

gud så skönt att vara hemma, mamma släppte av mig på ikea och gick en promenad med adolf (hunden) så jag myste runt på ikea själv, helt okej (: så hann jag kika på allt jag ville kika på i lugn och ro. fick med mig lite röda handdukar till badrummet, men mortel (ska krossa aspirin tabletterna i och göra ansiktsmask i kväll) en anslagstavla i kork och vitt tyg.. ska klä in anslagstavlan med det vita tyget och göra en placeringstavla till bröllopet. panduro hann stänga, glömde helt bort att det är söndag idag, så det får vi ta en annan dag (:

ska snart börja med maten, ska bli gott är jättehungrig! det var enormt mycket folk på ikea, annars hade jag nog köpt en korv påvägen ut. får hålla mig ett tag till, älsklingen är hemma vid åtta och innan det ska några komma och köpa lite stolar av oss. ska ta och moppa golven och byta ut alla ljus och fixa lite tills han kommer (: sen blir det myskväll! kl 19.00 är det topmodel som jag ska titta på och kl 21.00 på fyran är det wallander.

nu - moppa golven och fixa här hemma (: puss!



Kommentarer
Postat av: Katta

Blev Ikea här också... Jag gillade kåpa nr. 2 bäst =) Snygg och stilren! Ha en supermysig kväll nu!

2008-03-02 @ 21:05:47
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback