Jordgubbste

har varit vaken sen åtta, vaknade av katterna och eftersom jag inte var så trött så jag höll på att svimma när jag ställde mig upp så gick jag upp och gjorde frukost (: det blev fyra hårbrödmackor med rökt kalkon och ost på och jordgubbste. bra start på dagen! älsklingen sover än, han ska jobba i natt, så han bad mig att komma och väcka honom vid 15 tiden. så jag ska sysselsätta mig med att läsa lite inredningstidningar, duscha & noppa ögonbrynen.. gå ner till centrum och köpa bumbullspads och sen hem och fixa lite här hemma (: blogga ska jag ju också göra!

hoppas ni sovit gott och får en jättemysig måndag! det ska jag ha ♥

image4513



Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag va oxå vaken den tiden och klev upp strax efter. Ville säga hejdå o ha en bra dag till K som skulle jobba. Så måste jag bara säga att du är så söt i den där stilen gumman!

2008-03-17 @ 11:28:15
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback