kvällen

har varit riktigt seg ikväll. har inte orkat duscha idag och känner mig sisådär fräsch (; tänkte hälla upp ett varmt bad och lägga mig och läsa en stund, bara koppla av (: mys! håller på med massa design i PS.. blogg design då (: kul som satan. måste kika om det finns någon slags utbildning.. när man kan designa hemsidor till olika företag. eller kanske designa layouten i någon tidning.. kuligt! mycket framtids tankar just nu i skallen. är jätteledsen att vi inte fick lägenheten vi la bud på, men jag försöker se det från den ljus sidan, nu har jag ännu mer tid på mig att leta tapeter, golv, inredning mm. och det är ju perfekt (: tack för era tröstande kommentarer, blev mycket gladare ♥ ni är så snälla!

ska nog gå och lägga mig innan tolv, ska upp imorgon och åka och kika inne i stan med helena (: affärerna har öppet till 17 även fast det är röd dag, men det kan vara kul att hinna med några affärer (: får mina tusen kr tidigare från älsklingen den här månaden, får vi se om jag hittar nått skoj. har iallafall varit riktigt duktig med att inte shoppa och sen i Jan har jag stoppat undan 20500 kr (: dock är det 4000 kr kvar att betala till bröllopet. men det känns riktigt bra att kunna stoppa undan 5000 (hade även lite innan) varje månad och ändå få tusen spänn till shopping. wonderful. sen har älsklingen lyckats stoppa undan 32000 kr sen i januari. visst är vi duttiga ;D

nu blir det bad! puss!

image4555



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback