Längtar!!

Har hittat en skiiit fin lägenhet idag, som det är acceptpris på, 1350000 kr.. och vi ska få komma och titta på den innan visningen! har ringt banken och hon ska kika så allt går ihop, och gillar vi den så hoppas jag att det blir den. då slipper vi iallafall renovera så mycket. köket är redan i vitt högblankt, det enda är golvet i köket och bänkskivan som ska vara mörkgrå. och fläktkåpan, men den går ju att byta ut lätt!

hallen har redan det golvet vi vill ha med golvvärme. badrummet är stort och rymmer både duschkabin (den som finns nu ska bytas ut) tvättmaskin och tumlare. dock kommer vi byta ut kakel och klinkers. men det är väl det enda som behövs fixas isånna fall. älskar planlösningen! den är verkligen speciell. gillar att köket och vardagsrummet är i ett, fast ändå inte. helt perfekt :D

nu får vi hålla tummarna att allt går igenom och att ingen annan är snabbare än oss. åh, jag är nervös.. hoppas hon från banken ringer snart..!

här har ni lägenheten 

image4357



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser himla fin ut, du har inte fler bilder? *nyfiken* Lycka till!

2008-03-04 @ 15:27:50
URL: http://tretrapporutanhiss.wordpress.com/
Postat av: Jessica

Haha, jag är bra trög jag. Såg ju himla fin ut hela lägenheten, även om jag är lite allergisk mot just valv. :) Kollar ni mest i Nacka, eller lite överallt?

2008-03-04 @ 16:32:34
URL: http://tretrapporutanhiss.wordpress.com/
Postat av: Malin Inspiration & design

Jag igen. :) Jag kunde bara se köksbilden tyvärr. :( Ser fräscht ut vännen. Håller tummarna som vanligt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback