Lista

Färg: Grönt
Klädsel: halvt uppklädd
Frisyr: hög knut
Accessoar: inga

Mat: tortelini med pesto
Dryck: Ramlösa päron
Snacks: smågodis + ben & jerry glass

Känsla: mysig
Humör: glad och pysslig
Att göra: tända ljus och mysa!

Musik: Lars winnerbäck
TV: Let´s dance, film
Internet: blogga, leta inredning
Telefonsamtal: älsklingen ♥

Inspiration: vårfärger i pastell
Drömmer om: inreda bostadsrätten
Längtar till: tills vi flyttar till våran bostadsrätt och ska renovera & sätta alla inredningstankar i verklighet, tills älsklingen är ledig igen, tills på söndag när tessan kommer och äter middag och ha myskväll, till min möhippa, tills my kommer till stockholm, tills vi ska hämta min brudklänning nu på tisdag, tills vi gifter oss, tills celine dion konserten med helena, tills jag ska köpa min bärbara rosa och vita data om några dagar, tills dagen innan vårat bröllop när vi ska sova på hotell och bara mysa bada bubbelbadkar och skåla, tills våran bröllopsresa till thailand i november, tills jag och älsklingen ska på lars winnerbäck konserten i sommar, och sist men inte minst tills jag får pussa älsklingen igen.



Kommentarer
Postat av: pia

mysig lista;)
GLAD PÅSK!!! ät mycket gott!

kramelikramen

2008-03-21 @ 19:45:29
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Isabelle

Jag kom upp i 39 dollar, men det beror lite på hur mycket man beställer. Men mellan 39 och 49 dollar. Ganska mycket men allt gick ändå bara på 500:- Sen blir det väl lite tull också...

2008-03-21 @ 20:45:23
URL: http://anothershell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback