Måndag!

sitter och pillar med designen på bloggen, jisses det här skulle jag lätt kunna arbeta med.. designa hemsidor osv. gud va kul (: och ha inredningen på sidan om. inredning är skit kul och det är ju design med. så kanske någon kombination av det hela. drömmar är bra att ha! (: så kul när man klarar av att fixa sakerna också. då blir man glad!

har duschat och ska fixa iordning mig och gå ner till centrum och köpa bumullspads och sen posta ett paket på konsum (: sen tänkte jag sätta mig på en fik vi har här och ta med mig min bok som jag läser.

nu blir det promenix, vi hörs sen (: puss!

image4518



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag drömde om dig inatt. Det var en väldigt spännande dröm! Eller ja intressant :) Du och Alexander var urgulliga (vilket jag tror i verkligheten också) mot varandra. Din mamma var inte din mamma utan en blond tant och sen bytte du också skepnad och sa att du var adopterad och slutat ha kontakt med din mamma (hon som du har visat på bild här)pga det typ :p Var iaf en ganska rolig dröm :D

2008-03-17 @ 14:51:47
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback