myskväll & massa produkter

vi har det myspys här hemma, ska snart sätta oss och kika på film (: och äta godis, va mycket godis det blev för mig nu då :P men gott, så varför inte. mamma kom hem med massa produkter från clarins! Lotion tonuique som är en underbar och luktar ljuvligt (: sen en jättebra ögonkräm som tar bort mörka ringar och påsar under ögonen, jag har inga påsar men kan vara lite mörk när jag sover dåligt ^^ så den är perfekt eye revive beauty flash heter den. sen en morgon kräm som är jättebra fick ett test och den var riktigt bra! energizing morning cream. och slutligen gentle foaming cleanser, gör huden silkes len och ger den massa lyster (: tråkigt att läsa om massa produkter, men dom är toppen! (: fått så mycket bättre och finare hud.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen. Sandra här :)
Jätte längesen. Hur mår du?
Kommer du ihåg mig?
Puss och kram

2008-03-20 @ 08:23:51
URL: http://hallonkakan.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad kul:)
Jag mår super bra..
Jaha var i sollentuna bodde han då?
Och jag ser att du ska gifta dig ;) GRATTIS..
Vi måste ses..
Ta hand om dig. Puss och kram

2008-03-20 @ 14:50:39
URL: http://hallonkakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback