powernap!

precis sovit i en halvtimme, helt underbart att ligga tättintill älsklingen och sova (: skönt, nu är jag pigg igen. kändes som jag fått en smäll innan, trött! vi låg uppe och pratae och myste till fyra i natt, så vi var ganska trötta när kl ringde i morse, jäsp!

nu har jag köpt min brudklänning (: fast vi ska inte hämta den förens den 25/3 fick den för 8500 med underkjolen och kan lätt sälja den för 6500 sen (: känns bra! det är en annan tjej som sålde sin en extakt likadan klänning för 6000 undan under kjolen. mm (: och jag skulle fått hyra den för 5500.. så det här tjänar vi på ganska mycket!

nu ska vi iväg till min psykolog, har satt på mig mjukiskläder, skönt när man är seg. sen iväg och veckohandla. får se vad det blir för mumsigt ikväll. vi ska iallafall göra egengjord glasstårta, och äta ikväll (:

hörs sen! puss!



Kommentarer
Postat av: tessan

Åh vad kul att ni ska hämta den! Du kommer vara helt sagolikt vacker i den, fast det är du ju ändå i vanliga fall

2008-03-12 @ 22:03:00
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback