pysslig!

sitter här i mjukisbrallor och myser (: är inne på panduros hemsida och kikar efter ett bra garn att göra en till random light. och eftersom vi bara ska ha en, undrar jag nu om det är nån som vill köpa våran..? kanske inge kul att ha en annans egengjorda lampa, men kanske någon som inte orkar pyssla ihop en själv? (: let me know. är på riktigt pyssel humör idag..! måste hitta på nått. kanske ska fråga mamma om vi kan åka till panduro och köpa vitt lingarn och pyssla ihop en till random.. vi får se (: sen skulle jag vilja gå ner till centrum och kolla runt lite (: måste åka till ikea också och köpa en anslagstavla som jag ska klä in i tyg, dekorera och göra bordsplaceringen till bröllopet på (: man klipper ut små lappar med allas namn och klipper ut bordet, sen klistrar man fast själva bordet och har små fina nålar till själva lapparna med namnen, så man kan flytta runt dom osv, för att få en bra placering, sen ska den hängas upp utanför matsalen där vi ska äta (: det blir nog bra! måste verkligen fråga mamma.. och hon sa ja (: så en tripp till panduro och ikea blir det. ev. tyg affär också, måste köpa lite vitt tyg till anslagstavlan.

vaknade vid halv elva av att tessan kom in och väckte mig, hon hade gjort frukost, så söt (: så jag klädde på mig och gick upp och åt god frukost med tända ljus! sen städade vi undan i köket och jag bäddade sängen och plockade undan lite. hon har precis gått och jag tänkte vika in all rentvätt i skåpen och sen duscha och fixa mig.

puss!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

fanny; Tack!!!! :) Jag lämnade en öppning där jag ska sätta kadborre. :) Lite fusk hehe. ;)En til som e pysslig ser jag. :) Kram!

Postat av: lina

är jag bjuden? :D

2008-03-02 @ 14:51:25
URL: http://Lajnish.blogg.se
Postat av: Helena

Skulle du inte ta dte lungt gumman? trodde du inte mådde bra?

2008-03-02 @ 15:14:20
Postat av: fanny

helena: mår bättre nu :D

2008-03-02 @ 15:40:45
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Linda

Hur mycket har du tänkt för lampan då? :D

2008-03-02 @ 17:55:33
Postat av: fanny

linda: mejla mig så kan vi prata om random light lampan där ist :) [email protected] kram :)

2008-03-02 @ 17:58:29
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback