sådärja

det är kul att fixa med design osv. kan sitta i timmar och pilla med alla koder mm. kommer ihåg va svårt det var att lära sig, men fy skam den som ger sig (: ska snart fixa klart med ekobloggen också.. och sen ska jag lägga mig i ett varmt bad. är jätte frusen! fötterna är som isbitar. så det blir varma mjukiskläder sen och fårskinnstofflor! snart kommer älsklingen hem också, mysigt ska det bli (: ska gömma hans påskägg, hii (: det är så mysigt att överaska och han uppsakattar det verkligen ♥ det blir nog sängen efter melodifestivalen, älsklingen ska upp tidigt imorgon också och jag tänkte gå upp tidigt imorgon och gå ut och gå efter frukosten och ev. gå och sola.. vi får se.

nu blir det varmt bad med tända ljus! puss!

image4492



Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kände först inte igen vilken blogg jag kom till ;)Jag har precis börjat blogga och har inte satt mig in hur man designar, orkar inte läsa mig till det! Är nöjd att jag bara har lyckats få fram lite bilder!

2008-03-16 @ 10:52:36
URL: http://skepparegatan.blogg.se
Postat av: Tomthale

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-06-25 @ 13:55:02
URL: http://tomthale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback