Sova!

Nu ska jag gå och tvätta bort min fina makeup (: helt otroligt så ser det likadant ut nu som för nio timmar sen, det kanske var värt ändå att kosta på sig lite bättre smink (: ögonskuggan har inte alls ändrats.. det brukar alltid bli som sträck där ögonlocket viker sig när man blinkar.. men inte nu! jag är imponerad (:

ska bli skönt att sova nu! upp imorgon vid åtta och studsa, duscha, fixa håret och sminka mig lite.. och klä på mig såklart. vid ett kommer helena hit, mys! saknat henne mycket! det var ett tag sen vi sågs :/ så det ska bli kuul (: gå och kika lite i affärer och fika.. sen hem och laga god ostpaj med sallad och sen åker älsklingen till jobbet och helena till fotbollsträningen och jag ska vara hemma och träna till blossom och fixa med placeringstavlan till bröllopet (: puss!


image4390



Kommentarer
Postat av: Malin Inpsiration&design

Ska baske mig med börja träna till Blossom. :D Vänta bara beach 2008. ;))

2008-03-06 @ 09:26:30
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Thomassimone

Great site!!!

2008-10-27 @ 14:00:22
URL: http://thomassimone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback