Torsdag!

har precis storstädat hela lägenheten, alltid lika trivsamt att vara här då (: även fast helena varit här flera ggr, så är det en rutin att alltid ha det städat när det kommer folk hit. och även annars också, men att fixa det där extra (: har dränkt händerna i handsalva, blir så torr när jag skurar badrummet osv. går runt med en blöt trasa och torkar överallt. gillar inte alls att vara torr om händerna *ryser*

helena kommer vid två, så nu har jag en timme på mig att fixa mig, ska duscha, klä på mig, fixa håret och kanske sminka mig lite.. men jag är nog för trött för det.

ikväll blir det massa pyssel till bröllopet, tänk idag firar jag och alexander 1 år och 9 månader vilket innebär att det bara är 3 månader kvar tills vi blir man och hustru (: längtar så jag spricker. mamma är så glad för våran skull, alla är jätteglada för våran skull. morfar ringde från österrike igår och sa att han är så lycklig att jag hittat världens bästa kille, att vi verkligen är menade för varandra. alla bara ler när dom ser oss. är så kär ♥

nu ska jag kika vidare här, puss!



Kommentarer
Postat av: tragiskt

haha ojoj.. ibland förstår jag att folk klagar på dumma saker som "dagens ungdomar" gör.. herregud två år är ingen tid alls!!! och hur har ni råd med bröllop? och jag har för mig att du skrev EXAKT lika kärleksfullt om ditt ex på din förra blogg?!

2008-03-06 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback