tröttis!

Är riktigt trött nu, ska hålla mig vaken till elva, sen dyker jag i säng och läser en stund innan jag släcker lampan (: har haft en jättemysig kväll, suttit i soffan och ätit ben & jerry glass och myst med katterna, tittade på simon och tomas och gillade det dom gjorde.. dock kändes det lite för rörigt med den tapeten på alla väggarna, men det är ju en smak sak (: jag hade nog bara tapetserat väggen bakom matsalsbordet (: gillade stolarna dom hade, tror dom har dom på duka (: ska gå in och kika! hade varit fint med vita till vitt köksbord!

image4527

sen vart jag så sugen på en aalto vas från iittala, så nu har jag lagt bud på en (: den finns i stockholm också, så jag slipper frakten, himla bra ju! kommer bli jättefin med massa tulpaner i på köksbordet :D

image4528



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback